16:16 och så var det 16 grader också. tre 16. triss i lycka?

idag träffade jag fanny. fanny är snygg. vi gick till vaktis på norra för att titta i skolkatalogen. det var bara 6 st på hela fotot. alla hade tydligen skolkat. utom de riktiga mattedata killarna med ryggsäckar där stropparna var spända till max. på söndag ska vi grilla. jag vill att det ska bli helg. jag åt glass. det var 17 grader. sen gick jag hem. kom på att vrg låg vid norra idag. Cora + de andra godingarna. men det kom jag på klockan sju, då hade de säkert redan gått. på fredag åker hon och godingarna till kph. de kommer ha det grymt!!! 

+ stjärnor på tältet ska vi ha
+ en 24 timmars lång lista
+ glass är värt
+ jag har röda naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0