70.


Bild från igår tagen av fina Maja.

Igår åkte jag rullskridskor i ca tre timmar. Känns fortfarande som jag rullar. Det var en spännande upplevelse för både mig och alla andra i skolan. Jag ska försakra er om att jag såg ut som en giraff med 3 meter långt hår. Konstig med andra ord. Vanja och alla andra 70-talister var däremot grymt snygga. Efter projektutställningen märkte jag att jag darrade. Det var förmodligen av allt kaffe jag drack. MEN hela dagen var grymt kul. Önskar att skolan var så all the time. skulle Likzzom vara underbart.

Idag:
+ Märta
+ Cora
+ Luncha
+ Longboard

Det är ungefär det jag ska göra idag. PUSSS

Kommentarer
Postat av: vANJA

WOOOWAQWwwwwww111111MEANT TO BE

men hallå fbbbb<333<33<3<3<3<

2011-04-02 @ 10:16:15
URL: http://unicornlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0