mina tio'

+ 10 saker ni (kanske) inte visste om mig

1 jag har en E X T R E M fotfobi.

2 min favoritglass är SIA gräddglass viol.

3 jag är halvt norrlänning.

4 jag har aldrig rökt en cigg.

5 jag HATAR när folk äter och drar av maten med tänderna mot gaffeln och inte med läpparna som normala folk (så att ett fruktansvärt äckligt ljud uppstår).

6 jag har varit emo.

7 jag tycker att det är jobbigt att duscha.

8 jag älskar high school musical

9 jag tycker att prickiga saker är jobbiga.

10 mina mellannamn är carita och irene
(11 jag älskar elevkårsstyrelsen och allt som har med den att göra)

Kommentarer
Postat av: vanjiiiiie

hahhahaaaa ååå underbaring <333

2011-04-07 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0