Vi lyfte 15:15. Då önskade jag mig något bra.

NICE. NISSA. NIS. STOCKHOLM. STHLM. STÅKHÅLM. Nu är jag hemma efter fem dagar i ecin.
jag såg/ gjorde:
+ Den rakaste killen med den rakaste ryggen
+ åt världens godaste glass, den jag ska sälja i sommar i min husvagn
+ solade lite
+ åkte buss
+ åt god mat
+ pratade franska
+ svimmade (nästan)
+ åkte till Italien
+ gick på markanad
+ såg snygga människor
+ åt en grapefrukt och tappade bort en citrusskalare för tredje gången
+ drack gott kaffe
+ åt crepes
+ gick på museeum
+ gick nattpromenader längs strandpromenaden
+ drömde om mina vänner. t.ex. att vanja bröt handen när hon lyfte en kruka.
+ köpte nya solisar
+ åkte tåg

Just nu lapar jag sol på balkongen tillsammans med nystekta pannkakor. Kärlek till er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å VAD JA BLEV GLAD NÄR JA SÅG ATT DU HADE UPPDATERAT! YÄY! JAG HÅLLER PÅ O KIRRAR SIESTATÅGBILJETTZZ. VI TALAS VID IMORRN. PURRIiii



jag drömmer om dig varje natt.

och krukor är tunga.

2011-04-25 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0