bros before hoes

Tumblr_lpkeuzrumq1qdtft7o1_500_large

Tumblr_lpfe24uni51qgroito1_500_large

Tumblr_lmcoo76tvh1qj48poo1_500_large
pics: weheartit

Ni kan aldrig gissa vad jag just gjort. Eller aah, när ni har läst det här inlägget så kan ni nog. Jag har nämligen gjort en inbjudningslista inför min kommande fezt. YESYES. Nu undrar du om du är bjuden. Vem vet. Var extra gulli mot mig tiden framöver för säkerhetsskull.

28:e maj - aka i lördags - var naizee men detta kommer bli ännu mer storslaget. liten ledtråd är bilderna. om ni inte fattar är ni dumma och raderas från listan AT ONCE. +puss bröder


Kommentarer
Postat av: L

eh.. Har det blivit något fel här?

2011-08-15 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0