ingen har märkt att jag har gjort en ny header till bloggen. cool

Tumblr_lpdyo5vbui1qazkdco1_500_large

Typ heeeelt okej grym dag. TRäffade Favoriten med stort F, joinade världens bautapicknick med alla människor på hela jorden. Hade det lite galet trevligt, catchade up med allas fantastiska somrar, och åt värd donkenmat. Sen gled vi in och gjorde staden osäker. Shoppade lite smått, och endade up i en av Sergels biosalonger framför Bad Teacher. Har sett värre.

Nu ligger jag på sängen och jäser. Har pratat med Niklas i telefon i säkert en timme, men sen lade min mobil av så nu äter jag bara maoam stripes för fulla muggar, och taggar inför frukostdejt med finaste människorna imorgon bitti. ++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0