Lördag och regn

Blue-colors-green-hearts-horizon-favim.com-125452_large

Har precis ätit en bit lasagne. Det var smaskigt! Men just nu smakar allt lite bakpulver av någon underlig anledning, hm...
Jag är genomblöt, eller jag var det för en stund sen i alla fall. Gick genom regn och storm med mina skor. På förpackningen står det att skorna är levande, så man måste låta dem torka om de blivit blöta. Så nu står de på golvet och torkar.
Har jag varit lite på stan med Hedd och köpt lite fint! Byxor och sånt ni vet?
Nu förbereder jag mig lite för kvällen, eller förbereder och förbereder, jag sitter på en stol i köket. Kvällen ska bli gos!
Juste! Idag när jag väntade på min kära buss, kom det två killar. Den ena ställde sig vid en affisch. Då kom en affisch-gubbe fram och skulle byta ut affischen. Det hela slutade i alla fall med att en av killarna blev inglasad. Jag råkade skratta lite smått åt honom, han log tillbaka lite filurigt. Det var ett fint ögonblick!
 
PUSSEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0