31 timmar


Så sjukt flippad natt jag dör. började med najs chill hemma hos Malin med massa najs folk, tårtor och mys i kvällsmörkret. sen rullade jag och Ida hemåt, men tuben hade slutat gå runt 2 så vi taggade hem mot mig. hann dock inte hem, för vi mötte en asnajs sjukt dragen/hög kille som kallade sig själv för Brommaplan. vi och ett gäng chill killar hjälpte BP till mariapol. sen drog dom o köpte korv och öl. vi hängde med dom i vasaparken, men när klockan närmade sig fem begedde vi oss för andra gången mot donken. väntade tills de började servera frukost vid sex, och chillade där i tre timmar.

 ++ sen ringde Emil och tvingade ut oss till huddinge, hem till Tom. fast Tom vet fortfarande inte att vi va där för han sov hela tiden. det var grymt. låg i en hög på soffan o drack öl, lyssnade på musik och pratade. sen hamnade jag o Emil i ett litet slagsmål och jag är nu lite blåslagen. well well, sjukt värd natt

har nu vart vaken i 31 timmar i sträck. drog ut till danderyd vid åtta på morgonen. på väg hem taggade jag sängen. klockan va visst 12 på dan. MINDFUCKK


Kommentarer
Postat av: L

Önskar att jag va lika cool och ball som du

2011-06-26 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0