läskedryck

Cho man. är galet trött, planerar att bara stupa rätt i säng. tänkte bara skänka er en liten tanke. idag regnade det. jag mötte upp Linus för att chilla, sprang helt spontant in i Kevin o Fabian. joinade dom o drog till Subway - standard - och stötte ihop med Lukas. träffade på Petter och drev omkring på stan. vår folkgrupp växte då vi sprang in i Sebastian, Johannes och senare Lavinia, Zuzana, Anna och Alex. drog till BK och träffade lite random på Douglas, Axel och x antal andra.
 drog sen hem, men blev så uttråkad. Linus ringde och vi kollade på Pulp Fiction. han drog nyss, och jag är död. rrriiiiiiiiiiiiippppppppppppp++

Det jag egentligen ville ha sagt var att jag haft en awesome jättespontan dag med bokstavligt talat tUSEN fina människor. det var grymt. chilllerrilllllll


Kommentarer
Postat av: L

Organus Maximus

2011-06-21 @ 02:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0