DIPP.

Tumblr_lg7oo7b1mv1qgqdk4o1_500_large
Min kompis såg en räv/varg i fjällen. Nu är hon  en av mina idoler. rävar är coola.

Heei alla loverz. Jag har kommit på en sak. När man skriver ord med z som egentligen inte stavas med z blir det lite dansbands-känsla i ordet! Larz eller Lars, vilket är mest dansband? Larz såklart.
Föresten! Dipp. Det är så underskattat. Jag sitter just nu och äter morötter med dipp! Så underbart. Till er som inte gillar grönsaker: ät grönsakerna med dipp. Om man dränker morötterna tillräckligt i dipp så smakar det chips med dillsmak (om man har den smaken på dippen vill säga) Då är det gott och nyttigt på en och samma gång!

Nu ska jag äta lite mat med ma famille och sedan traska iväg till Cora för spännande äventyr!

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0