♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Tumblr_lfrh42dlnx1qd5l3xo1_500_large

H E U U I .
nu ska jag låtsas vara satsig och faktiskt plugga lite.
pappa är hemma med min sjuka lillasyster, och han kommer in till mig en gång var femte minut för att se till så att jag pluggar, eftersom det enda argument jag egentligen hade för att få va hemma var att jag skulle plugga heela dagen. alla wishes liksom. men WHAT TO DO.
 dessutom fick jag värsta satsarfrukosten, bestående av croissanter, varm choklad, apelsinjuice och rostat bröd. det funkar. känner även för att leka jättekreativ - kanske hittar på nåt kul senare idag. (måste, annars dör jag). nu ska jag dyka ner i matteboken. WOOP WOOP



när man borde plugga är ALLT roligare. jag har då fått x antal impulser att verkligen überstäda mitt rum, varenda liten vrå. har i och med detta lyckats städa bort hälften av mina ägodelar - skills - däribland min mobilsladd. därav alla dissar via mess. sorry dudes, xx


Kommentarer
Postat av: bex.

ja vakna nyss så har inte hunnit göra ngt kul än ;d sj?

2011-03-17 @ 12:15:21
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: marie

Vilken fin bild!!

2011-03-17 @ 17:15:38
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0