i den häärliga vårsolens glans111!!!1

Tumblr_lidw9p3t8d1qcu2a2o1_500_large
idag vare sol. vår. spring. jag hade solglasögon. alba hade saft som smakade twister. blå himmel. sol. värme. på matten bad niklas mig öppna fönstret. sol. värme. en stor gul sol. på lunchen chillade jag på gruset. i solen. under den blåa himlen. i solen. på våren. killarna spelade fotboll, och jag tittade på och det var mysigt. och det var soligt. och sen hade vi musik. och så sjöng vi vårsånger. vintern rasat. vårnatt. glad såsom fågeln ETCETECTECETC.

(egentligen har jag aldrig varit så förtjust i våren. hör jag ordet vår går tankarna till slaskigt grått aprilväder, hundbajs som plötsligt framträder ur snön.. men fan ett steg närmare sommarn, går inte att va neggi här inte!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0