mosade just min tå under min stol.


HEJ ALLA 7 BESÖKARE. idag har jag vart på IKEA. ÄÄÄÄLSKAR IKEA. låter som mitt liv suger när jag säger att ikea är ett av mina favoritställen i sverige. mjää. kanske men typ. åt ikealunch = ETT WIENERBRÖD. då blev jag lycklig och hög på socker. allt va vackert idag, till och med regnet. jag har fortfarande lite rosa hår. det gör mig också glad. jag köpte massa kuliga saker på ikea bland annat en BURK. och sen kaffade (nytt ord) jag med MALIN (ÅH MALIN) och det var underbart. hon är underbar. nu ska jag leka. farävöl

PSSSSTT!!!!!!!!11 lämnade in vår fisheye idag snart blireee bildeeeeEEEERRRR<<


Kommentarer
Postat av: ditt fan

NU fick jag ett lyckorus!!!!!! AV DIG OCH BILDERNA!!!!!! MUMS

2011-03-04 @ 20:12:42
Postat av: MALIN

DU R UNDERBAR <3 <3 <3

2011-03-07 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0