S E I Z E T H E D A Y




ibland har man snygga dagar.

på alla hjärtans dag tvingade tora oss att skriva snäll-lappar åt varandra på engelskan. det var jättenais för jag är jättebra på att komma på snälla saker om folk. fast på alla lappar jag fick stod det typ "sweet" eller "happy". galet personligt o värmer riktigt hjärtat lizzom. jag som ansträngt mig fett. lappen som rörde mig mest var "you are very clumpsy. and you have a nice arm." asså min arm va gipsad. fett snäll själ liksom

till hedvig : du suger på att blogga. ja. hör av dig ska vi seeesimoorrnnnn?????????=?090+´++



Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha ibland kan det vara svårt att komma på något när man får en sån uppgift, fast man egentligen vet en massa bra saker

2011-03-11 @ 19:00:13
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0