sjuk.iHUVUDET



ojojOJ har jag mycket att göra tills imorrn eller vad? sinnessjukt. funderar på huruvida jag ska pallra mig till skolan (har simning borta i tjotahejti första lektion TAGGG) eller om jag helt enkelt ska ta och vara sjuk. känner mig faktiskt lite mossig när jag tänker efter.....nnä nu kommer alla läsa här o så kommer alla kalla mig skolkiz... :"""(((((((( fast jag bryr mig aldrig om nånting för jag är en carefree person. de e nais.

nu ska jag äta en melon och måla naglarna. busycheeyyy


Kommentarer
Postat av: SARAAAAA

skolkARN hihihiihohohohooh neeeeee SKOJA. :D:D:D:D

2011-03-16 @ 20:50:04
URL: http://saraolivia.webblogg.se/
Postat av: HHHHHHHHHHH

TIPS FRÅN HHHH!

Jämför Flyga drake med Billy Eliott!! MVG +++++ Läs på någon hemsida om boken!!! BÄTTRE KAN DET INTE BLI. Du är brraaa!

2011-03-16 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0