@söder

 


ph: morgonsolen i mitt rum.

HEJ ALLA SMÅ PONKAR. Idag är en ny dag, nästan helt utan pesten! Så nu sitter jag här i shorts och linne och avnjuter en kopp té. Livet leker! Idag ska jag rida (på en unicorn) och träffa mina fina vänner. Låter som en bra dag. Sen ska jag också svänga förbi M&M för att se om de har en polaroidkamera. I så fall skulle hela världen vara räddad.
 
Heido era små glasapor.

Om ni vill veta vad som är felet i några inlägg ner, så läs noga nu! Det är...Hedvig som är fel! Varför? Jo. lykke, happy, sötegull, svala, ärla, juni, frö, wigg är ju fina och speciella namn, medan Hedvig är tråkigt. PUNKT  

Kommentarer
Postat av: wäwä

VET DU VAD MINA BARN SKA HETA. CASPER OCH LYKKE PUNKT

2011-03-04 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0