let's be happy.

Tumblr_l7wfdz7fln1qakr18o1_500yourbones_large

Tumblr_l5j2x91mpf1qae6igo1_500_large

Tumblr_lhydtkmgiu1qf6dk8o1_500_large

Tumblr_li318gabnn1qfzoboo1_500_large

Tumblr_li2hczyzty1qhsufdo1_500_large

min morgon var kaos. väckarklockan ringde halv sju. då stängde jag av den, för vi har spanska första lektionen och den pallar jag aldrig gå på. men sen fick jag kanske dåligt samvete (vääldigt undermedvetet) för jag drömde värsta drömmen om att jag kollade på klockan o så var den halv två. fick panik i en ganska kort sekund, sen tänkte jag - fan va chill, inte värt att gå till skolan ens, lika bra att somna om!
så sov jag vidare. vaknade dock (på riktigt) kollade på klockan och insåg att den bara var åtta... eftersom skoldan inte ens hade börjat så pallrade jag mig ditt x antal timmar försenad.



Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

kul morgon x)



svar: allt bra med mig :)

va göru? :D

2011-03-15 @ 19:02:33
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0