ETT STYCKE VALBORG.

Tumblr_lkgnrpina11qfthmwo1_500_large
typ såhär fast lite mer fezt

valborg, valborg... så var det över. 1 månad kvar till min födelsedag. gårdagen var härlig, liksom keff fast ändå mysig. startade kvällen med chillgrill i haga med alla som är bra. fett bra är dom också. vi grillade hamburgare, fast christoffer grillade ett äpple. jag grillade också en pinne. sen tappade jag bort mina skor, och gick utan resten av kvällen. tack malou, som hittade dom runt tolvtiden.
 älskar alla jag känner, dom är snälla och underbara. kvällen slutade med att vi satt ihopkrupna på en såndär värmegrej med filtar och godis. jag hittade marshmallows, naaajs. så tävlade vi. leo fick in 9 i munnen samtidigt. sen gick jag och anna hem till mig och dog. anna blev mailhaffad, vi åt chips, klockan gick, vi vaknade, vi åt scones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0