RUNNING

pimp myspace - Gickr
mooorrrrrrrrning. vilken fantastiskt lång helg det har vart, och en solig sådan. i fredags myste jag galet @ hedvig + fredrikas place, åt maräng swiss och åkte longboard. igår tjillade jag runt på stan med mickiz, för att sen droppa by Susannas cocktailparty. det var fantastiskt trevligt - Suss goda drinkar, tilltugg och mingel med nice människor. sen lite spontant blev jag medbjuden på fezt hemma hos Barbara, och även fast vi inte lyckades ta oss dit förrän vid typ ett så var det galet värt. spårade lite med slagsmål, men när allt var chill drog jag och arvid till burger king. var hemma vid halv fem men är förvånansvärt pigg nu, vill ut i soleeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0