+++++

Något som gjorde dig glad igår?
jaa fantastiska nattäventyr med en nyfunnen vän.

Favoritårstid?
sommarn för värmen och ljuset, hösten för färgen och myset, vintern för mörkret och kylan, våren för doften och känslan av att det snart är sommar igen.

Bästa känslan?
lycka.

Tumblr_lixhrecq8e1qe42eqo1_500_large_large

Häftigaste saken i ditt rum?
min lavalampa. crazy shit

Humör
 just nu?
gladfastsamtidigtledsen, trött, kluven, taggad på livet

Vad gjorde du
 klockan åtta på morgonen?
tog frivillig sovmorgon. lol

Vad gjorde du
 för femton minuter sedan?
hehe väntade med den här frågan till sist, så skrev denna frågegrej för 15 minuter sen.

Vad gör dig glad
 just nu?
faktumet att jag har underbara vänner, hösten, min mamma, bra saker

208313_138796069523002_100001778297320_214992_5198595_n_large

Vad var
 det senaste du åt?
egengjorda hamburgare. stolt kock!

Bästa
 glassmaken?
(detta är frågan jag satt längst med. värt). half baked är ultimat, dock något förräten.

Sover
 du tungt?
skulle inte vakna om nån släppte en bomb på mitt huvud. typ

Drömmer du mardrömmar?
har inte drömt en mardröm på år och dar. drömmer numera endast fina drömmar.

Art-clouds-dream-galaxy-photography-favim.com-138157_large

Hur många
 kuddar sover du med?
6 st

Snarkar du
?
i wouldn't know!

Favoritboken?
my sister's keeper.

Husdjur?
det närmsta husdjur jag kommer är min kaktus Micke, samt dammråttorna under min säng.

Bästa tv-serien genom tiderna?
vänner, no doubt.
Tumblr_lbchsqgtci1qe1vyro1_500_large
Favorit
kläder?
gillar kläder i allmänhet, men trivs för tillfället bäst i andras.

Favoritgodis?
såna där rödorangea+blågröna ringar som finns i lösvikt på ica. beroendehet på hög grad.

Höger-eller
 vänsterhänt?
höger. försökte bli vänster när jag bröt den högra, men icke. född till höger antar jag.

Stjärntecken
?
tvillingarna

Vad längtar du efter mest just nu?
äventyr, vännerna mina, att resa, att göra något spontant och galet.

Tumblr_lpugnibenk1qmip11o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0