110903

Igårkväll var en pangkväll. Alla bästa människor samlade hemma hos Sara för tacomiddag och mys. Jag har mått dåligt, så detta var precis vad jag behövde. Vi pratade, vi dansade, vi åt, vi sjöng, vi åt lite till. Jeggi blev galet spontan så vi sprang ut ur huset och jag klippte hennes hår i nattmörkret. Allt var bara jättekalas och jag mådde sådär bra.
På tunnelbanan hem blev det lite gråtkalas. Blir lätt så när man har de underbaraste människorna man kan tänka sig till vänner. Men sen kom vi hem, o jag slapp sova själv, och allt va såhär bra.

Kommentarer
Postat av: hejhejehjehjehej

WIII! DU SKREV OM DET :D

2011-09-04 @ 15:35:40
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0