winter wonderland

 
 
 
Snön är helt sinnessjuk! Jag ligger fortfarande hemma med feber och ont i alla kroppsdelar, men begav mig ut i yrvädret för att införskaffa mig lite obligatorisk ligga-hemma-o-vara-sjuk-ben-and-jerrys och blev helt förundrad. Alla gator är avspärrade och jag fick pulsa mig fram i en halvmeter snö. Och jag bor liksom mitt i stan. Blev alldeles full i skratt när jag halkade och kämpade mig till affären som ligger en halv minut bort. Kändes som värsta äventyret.
 Snölagret växer på min fönsterkarm - snart ser jag inte ut. Ordentligt insnöad, det passar ganska bra in på hur jag mår just nu. Känns som att min hjärna håller på att sprängas, men är ändå glad för vårt fina vinterwonderlanddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0