120117

1. vaknade två på natten och kunde inte somna om

2. falukorv till lunch

3. jag hatar dig lite

4. min historialärare ger mig ig-varning och säger "men asså.. du är ju inte dum"

5. allmän skolångest

6. min franskalärare ger mig ig-varning högt och tydligt inför hela klassen

7. jag hatar dig lite till

8. sitter med mina bästa och pratar om problem och fruktansvärda saker som hänt

9. mår illa och vill spy

10. glömde portkoden när jag skulle in i min port


Så brutalt dålig dag idag att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. anledningarna är många.
 fml. nu tänker jag bara ligga här ikväll och tycka synd om mig själv. halva familjen är inte hemma, de är och säger farväl till kjell som gick bort för två dagar sen. lyssnar på veronica maggio så högt att min syrra skriker åt mig att sänka. aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0