pluggar historia

jag tycker inte om historia. jag förstår mig inte på det. varför är det ett ämne? it makes no sense. alla vet vem colombus är idag för att han upptäckte Amerika. men sanningen är den att han bara råkade vara på rätt plats vid rätt tillfälle, för om inte colombus hade upptäckt amerika så hade nån annan gjort det. men nu råkade det bli colombus. om jag hade levt när colombus levde och därmed haft samma förutsättningar som han så kanske det hade varit jag som upptäckt det. men nu lever jag idag och hela världen är liksom redan upptäckt. ja det är sånt jag spekulerar över när jag borde plugga. peace out


Kommentarer
Postat av: sara

vi kan åka till en öde ö och upptäcka den!!! det fins säkert några såna kvar ändå! (hoppas)

2012-03-14 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0