Fredag hela veckan, Pizza Hatt å de bästa

 
Igår var en av de bästa dagarna i hela mitt liv typ. Efter att jag och Camila suttit i skolan å jobbat lite på projektet gick jag över den där bron vid Fridhemsplan hem till Avvo där Wan, Hed å Victor var och gosade. Vi köpte VÄRLDENS GODASTE pizza någonsin från Pizzerian/ Pizza Hatt som Weekdaygubben har startat. Mums. Vi hade tända ljus å det kändes verkligen som världens underbaraste hösdag/kväll. Vi såg på The Grudge också, den var inte så läskig, väldigt lite i så fall hehe. Loffie kom också och sen åkte vi hem till Elli-babe där det var party! Å igår var SÅ BRA. Men idag kommer bli lika bra för snart kommer Matilda å vi ska laga mat och bara ha det allmänt bäst, längtar. 
(Juste jag lånade bilden från Victors instagram, så blev lite galet MEN JA! OCH WAN Å AVVO GAV MIG EN FLÄSKLÄPP+ ATT JAG RÖR MIG SÅ SER UT SOM ETT SPÖKE.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0