earth to people.

hallåå, här har det stått tomt ett tag. känns som att det bara är jag som klickar in här på unicornis. så då tänkte jag unna mig ett nytt inlägg, kalaskul! 
var på fest i fredags med dudnerhosta och huvudvärk. hade roligtroligt med prat och dans, tog hand om karl och sånt. gick hem en timme efter att ha kommit dit, det vackra med att vara på fest i närheten där man bor. 
min lillasyster fyllde år i söndags, vi firade med överraskningkalas, hon skrek och hoppade, vi skrattade och skrattade. åh fina syster. 
 
systers fina tårta. det fanns ca 4 stycken tårtor, med hallon. blåbär, choklad och sen den här! finaste tårtan jag sett. Det var allt för mig, tack och hej! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0