LET'S PUT A SMILE ON THAT FACE



AAAAAAAAAAAAAAAHAKAJHJDSKJSJAK. INGA NEGGI KOMMENTARER TOLERERAS HÖRRNI. klart som fan jag är rebell WÄÄÄIIIIE! undrar hur många som faktiskt vägrade solsidan bara för vägrandets skull! tror ni inte att dom vägrade för att dom helt enkelt inte gillar solsidan ? ERKÄNN ATT JAG E REBELL.

måste bara göra de klart för er att jag inte skrev det för att försvara mig själv. jag är oooooooooooooerhört uttråkad. dessutom var jag tvungen att säga åt människan att slugga va neggo. sånt straffar gud vettni


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men haha, det var väl därför du också vägrade? För att solsidan har blivit dåligt? "nu är det bara ansträngt och känns krystat"

2011-03-18 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0