a-hora


!chill

hEEEY. det är BRUTALT varmt idag (för alla som missat). jag hade engelska nationella idag - gick galant. resten av dagen spenderade jag på skolgården i gassande sol. låg på rygg och lyssnade på Veronica Maggio med endast de bästa människorna. sen satte Alfons på musik i högtalarna så det ekade Miike Snow över hela gården. det var nog det här Veronica tänkte på när hon skrev JAG KOMMER, för dET är liksom känslan jag får

+ idag åt jag en 5 minuters lunch med Malin. så värt
+ på vägen hem träffade jag min syster och hennes vänner. vi köpte glass o cheez ballz
+ jag har sån galen lust att cykla
+ min helg är fullsmockad av fantastiska grejjer. gillar't
+ önksar att hedvig eller malin kunde blogga nÅN gång så att jag inte framstår som en nolifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0