etttvåtrefyrafemsexsjuåttanioTIO

1. Jag får ont i nästan av smör

2. Jag flyttade till sthlm när jag var sex. Innan det bodde jag i gbg

3. Jag skulle inte överleva utan vänner, musik, glass och choklad + passions fukter

4. Spontant är bäst

5. Jag tappade min första tand när jag var fyra

6. Jag stal godis första gången när jag två (extremt mycket var det) Hela luvan, fickorna, mössan, munnen. Dock  kom jag inte på idén helt själv, kära cora var också med.

7. Jag vill hoppa fallskärm, hoppa bangyjump och jag lära mig surfa

8. Min släkt har ett eget kvarter i lund. Bruniuskvarteret. (fast det var ju inget om mig)

9. Jag hatar lukten av ostbågar

10. Jag har 18 kusiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0