offer


min mattelärare idag finner mig däckad på bänken "vanja du brukar alltid sova på matten du"

Väldans trevlig dag. Började med nationella, som jag helt förträngt. Har sprungit omkring vettskrämd på grund av Killergame, och har vittnat till en hel del brutala mord. Älskar stämningen på KG, tajtare än ever. Och bästa saken, JAG LEVER FORTFARANDE. Flippat. Men jag ska inte bli mallig, ingen går säker. Har förrått mestadel av mina vänner, kan inte hålla hemligheter. Dessutom älskar jag drama.

Dagen avslutades i alla fall perfekt med 5 pizzor i eftermiddagssolen tillsammans med Malin, Sebastian, Christoffer och Hg. Fanns ingen sol dock - det var minst sagt kyligt. Well well, värt hursom. Vi kände oss allihop rätt möra efter dagens påhitt. Nu ska jag plugga sova


Kommentarer
Postat av: Ludde

4 pers 5 pizzor... Epic!

2011-04-28 @ 17:58:09
Postat av: Ludde

Vanja+Malin+Sebastian+Christoffer+HG = 5.

I be retard.

2011-04-28 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0