JULLOV

 
 
Igår satt jag och Jessica i timmar och tragglade med allra sista historialäxan innan lovet. En barnbok stod på schemat, men vår energi och kreativitet stod på 0 så vi satt mest och drömde om lov. Sen kom Hedvig och så gjorde vi en stop motion-film till vårt projektarbete. Det var himla skojs.
 Och idag hade vi julaslutning i kyrkan. Det var bra sorgligt och fint. Kommer aldrig ha en julavslutning på det sättet igen. Så det firades med lite julmust och fina diabilder a la CH. Sen var jag med min bästa, kollade på film, åt köttbullar till lunch, gick på lite äventyr. Nu landade jag just på sängen efter en middag bestående av hemmagjord pizza, ska börja skriva på mina julrim. Wooptidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0