ATTITUDE STHLM

 
 
 
 
I lördags vaknade jag tidigt och låg och tittade i taket i flera timmar i väntan på att Arvid skulle vakna. Fick tillslut superbråttom och skyndade hem för att möta Jessica. Så hoppade vi på pendeln och begav oss till Helenelund Attitude Sthlm-mässan. Jag fick mina biljetter av världens bästa http://byfanny.se och var så himla glad att äntligen få träffa tjejen bakom bloggen jag läser dagligen. Vi var i extas, upprymda av stämningen och lite sådär lagom starstruck.
 
 Det som skulle varit en fet kväll hos Hed och Fred med hemmagjord chailatte, longboardåk och film förvandlades dock istället till en seg hemmakväll i min ensamhet. Men Arvid kom över vid elvatiden och hade med sig popcorn så det blev en ganska bra kväll ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0