h a l l o w e e n

 
Irland är halloweenens ursprungsland, så är det. Så himla världsglad är jag att det är just här jag befinner mig på min favvohögtid. Detta har varit min mest maxade halloween på ungefär tusen år. Hela dagen har vi strosat omkring på Dublins fina gator. Jag får deja vu mest hela tiden, och springer stolt omkring och vet rätt väg till diverse random ställen. Det var cirkus tre år sedan jag var här sist, men ibland överträffar man sig själv.
 Ikväll såg vi Psycho på konserthuset i Dublin med live orkester. Det var maffigt och himla stämning. Sen förvandlades hela stan till en film på riktigt. Överallt strosar monster och olika kreatur omkring. Jag har aldrig varit med om något liknande, aldrig har jag sett folk ta halloween på så stort allvar förr. Det är helt underbart. Folk spårar överallt. Grymt långt inlägg, nu säger jag hejdå. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0