Jul i vårt hus

 
 
Såg just det senaste avsnittet av Pretty Little Liars. Åherregud, vill dö. Bortsett från detta har min kväll inte varit särskilt händelserik, men inte så himla dum ändå. Jag träffade Siri efter skolan och satt på Odenplan och åt varsitt vaniljhjärta och drack lemonad. Sen shoppade vi Happy Socks. Siri är så himla bra hon.
 När jag kom hem satt jag med min lillasyster och kollade på roliga youtubeklipp, och blev supertaggade på att göra egna videos. Ska filma supermycket i Dublin! Sen messade min bästa och vi möttes i en park och gick en kvällspromenad. Nu fick jag universums mest brutala hicka helt plötsligt. Känns som hjärtat stannar varje gång (gör det det? Har för mig att någon sagt det, och känns logiskt!) Aja. Nu ska jag lyssna på julmusik och kolla vidare i mina jultidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0