8 januari

 
Två dagar i skolan och jag håller redan på att gå under. Sista tiden på gymnasiet, sista chansen att göra något bra. Jag hatar sista chanser. Lyckas alltid fucka upp det. Vill ta studenten men bävar inför samtidigt inför slutet. Men förra terminen var en så himla rolig termin.
Jag och Hedvig drog igång något som blev himla stort himla fort, utan att kanske ha tänkt igenom det ordentligt. Nu sitter jag här med fjärilar i magen och tror att vi kanske tog oss vatten över huvudet, men sen tänker jag på allt roligt det har gett mig och kan inte låta bli att skratta högt för mig själv. Ångrar mig inte. Det gör jag sällan, för det är inte ofta det tjänar något till. Det här kommer att bli bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0