måndagmåndag

 
Är för tillfället helt såld på bra musik, och kan inte slita mig från datorn. Kan helt enkelt inte göra något annat än bara sitta här och lyssna. Var i så fruktansvärt o-pluggmode, så tog först världens längsta omväg på vägen hem, sen köpte jag Reese's och grapefrukt, men väl hemma blev jag distraherad av andra ting. Då fick jag plötsligt för mig att det inte var mig det var fel på, utan mitt rum. Så jag möblerade om det. Sen blev det så himla mysigt i mitt nymöblerade rum att jag helt enkelt bara var tvungen att kolla lite Sex and the City och äta mina Reese's. Så nu sitter jag här med allt i världen ogjort, godiset uppätet och tycker synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0