Vanadis

 
 
Två fina bilder från när vi var och äventyrade på gamla Vanadisbadet. Det var en bra dag. Idag har jag suttit inne hela dagen utan att få något som helst gjort. Jag hade planer med Jessica men hon ställde in dem för att plugga... What to do what to do. Men det är okej, för klockan är inte ens ett än. Den här kommande helgen är så fruktansvärt efterlängtad, ni förstår inte.
 Det jag har fått gjort den här veckan är: haft Sex and the City-maraton, vunnit x antal matcher i quizkampen, skolkat för att låtsasplugga, inbillat mig själv att jag är sjuk, bakat en kladdkaka med min syster (och bränt mig på min arm = sexigt brännmärke). Och så har jag skrivit enmassa i min dagbok. Funderar på att lämna in den till Pia, så kanske jag får ett betyg i litterär gestaltning. Nej, men nu ska jag skriva en dum novell. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0