18e augusti

Tumblr_lq4li0sapf1qlrdpro1_500_large

Fantastiskt bra gårdag. Tackar alla som gjorde den till vad den blev. Efter parkbion drev vi hem till Hed och Fred för lite krök och mysprat. Det var bättre än bra, och slutade i att jag, Alexander och Philip dygnade. Det var galet. Blev glad när Alexander runt 06.00 räckte mig en cider och sa "frukost på sängen". Känner mig dock lite mör atm - har inte sovit på ungefär 35 timmar om man bortser från en timmes total däck på Hedvigs säng för ett tag sen.

Just nu känner jag mig bara lite allmänt nere. Smell you later


Kommentarer
Postat av: m

vanja jag är verkligen jätteledsen för igår, jag trodde inte att ni skulle stå och vänta om ni nu gjorde det... det var inte alls med flit jag inte hörde av mig! hoppas att du inte är arg, eller att du kan förlåta mig om du är det. du verkar ha haft en bra kväll ändå! förlåt! puss

2011-08-20 @ 00:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0