++++++



I fredags var det skolavslutniiiiiing. Åh så fantastiskt och underbart och otroligt och bra. Jag försov mig visserligen och missade största delen av vår konsert, mEEN men. Efteråt gick jag o käkade med Linus, Petter, Sean, Fabian, Milad och Kevin. Det var najs, men killarna hamnade i matkoma så vi gick och däckade i vasaparken innan vi senare drog hem till mig. Sen tröttnade vi på det och drog hem till Petter. Där gjorde vi ingenting ocb det var chill.

På kvällen gick jag, Linus, Petter, Marika och Hugo o såg Insidious. Den var sämst. Efter bion drog vi hem till Marika och käkade tårta och bara dog. Det var jättenais, och det var min fredag aaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0