Kärlek









Är bjuden på tårtkalas hos Malin ikväll. Hon fyller år idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, vill säga ett brutalt stort grattis men samtidigt få sagt hur otroligt kärt jag håller denna tjej. Underbar är vad hon är. Det var kärlek vid första ögonkastet. En fika och jag va stuck. Semlor, fiskpinnar, spårade fester, hundpromenader, spontana tårtfikor, kisspauser utanför donken, najsfyllor, festivalmys, pizzamiddagar, kärleksförklaringar och gråt på tuben - jag kan fortsätta all night long. Mitt första starka minne av Malin är "nooben i prickig klänning" - kick off 2010.

Har spenderat kvällen åt att sitta o läsa igenom alla mina och Malins wallposts till varandra.

"hej. din varma å sprudlande uppenbarelse i kgs kalla korridor gjorde min första skoldag lite bättre" fick jag helspontant första dagen i skolan efter jullovet. minns att jag fick glädjeattacker, blev så glad. tonvis av kärlek till dig Malin. jag<3dig okej?


Kommentarer
Postat av: Meylin

Har inte varit inne på datorn sen innan ma bday så såg detta först nu. Blir så rörd Vanji. Jag älskar dig bror! <3 <3 <3 <3 <3

2011-06-25 @ 00:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0