varannan vatten


the kooks! jag, hedvig, emil och micke chillade galet på gräset o va inte jätteinsatta i musiken. men de va najs. tror jag. ä minns inte
20110603_010800_416997
the aaaaaaaarkkkk. stod inte jättelångt fram men de va chill för de va så bra att det hördes ända längst bak. hade taggat svenska björnstammen precis innan, så va helt mör.

vi stod läängst fram på oskar linnros o de va ååååååååh. dock så kunde jag inte njuta till fullo för jag mådde piss den dan o de va inte jättenajs att bli kvävd i publiken ehe

smk behöver knappast säga något annat. de va flippppp
20110604_003616_459706
å håkan! ångrar att ja inte chillade lite just då, hade vart rätt värt att faktiskt minnas honom
20110604_165916_431341
adam tensta va inte jättekul, kändes lite grått
20110604_210611_396290
daaaaniel

Åh. lite proffspics tagna från helgen. så bra att jag dör. önskar att jag inte var hemma. önskar att jag inte var här. inte nu. vill vara däääääääär. är i depression. saknar allt. och igårkväll var knasig. sitter o lyssnar på sån bra musik men ännu mer najs att sere live liksom. den svenska björnstammen, the ark, oskar linnros, daniel adams-ray, the kooks, håkan hellström, slagsmålsklubben etc etc....

min mamma kom just in på mitt rum o sjöng "upp o hoppa, ligg ej o dra dig! när du blir gammal vill ingen ha dig!" ah kanske dags att gå upp nu då. eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0