äGG OCh PåSKRiS



idag vare sol igen. är alltid lycklig när de är sol, går ju inte att va annat liksom.
asså är jag galen eller är det någon annan som också tycker att allt känns väldigt... påsk? min fantasi spårar och jag ser påskägg o kaniner i ögonvrån hela tin. assoft känner sig lite hög sådär
 hursom. efter skolan var ja duktig o slängde in fiskögat på framkallning så imorrn blire bilder. woop. sen så somnade jag efter middagen, och vaknade vid halv tolv. soft, har pluggat exakt 0% till mitt prov imorrn så känner att jag kanske glömmer det helt - slacker som man e. men nu ska ja chilla, puzizzarr


Kommentarer
Postat av: Emily

sv: Okej! Min favvo är phis food :D

2011-03-31 @ 08:11:52
URL: http://syntheticdarkness.blogg.se/
Postat av: Anonym

phish ***

2011-03-31 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0