är det inte galet så är det tråkigt punkt

Tumblr_lhkdi7akkz1qcjclio1_500_large



Tumblr_lgbkmdylrz1qbeu2oo1_500_large
rätt så underbar chey därimitten va

galetgaletgalet trevlig dag, tack vare ALICE, OLIVIA o LOVISA. 4 timmars fika är aldrig fel. jag filmade med min hippa htc hela vägen hemifrån till caféet, det var något av de roligaste jag gjort. ska börja göra det varje dag. la märke till att ja går jävlans fort. 6 min tog det för mig att gå, brukar ta en kvart. tjill. nu ska jag ta mig nåt o käka för de enda jag har fått i mig idag är en mocha latte, lantchips och marabou. iofs inte att klaga på

imorrn ska vi hämta ut vår filmrulle ! känns som ja lever på stenåldern men känner mig fett cool ändå ! ni ska dessutom få se kjolen ja sydde om igår, den var typ 20 år gammal och 2 meter lång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0