come on, let me kiss you now



mycket nais bais på H&M at the moment. gillaaaar't
sitter hemma på en fredag och känner mig lite som en utan vänner. grejjen e att jag är en dålig vän och en dålig människa i allmänhet. skulle festa med supersnälla silver S och absolut apbra A, men A langa dissen och S hitta ingen fest så.. de faila. så skulle vi dra hem till linus istället, men då langa jaag dissen. för ja e trött i mitt huvud. MJÄÄ. mitt nya ord.
 fixar o leker i mitt rum. börjar bli mysigt azzå. min pappa har tydligen planerat en INLFYTTNINGSFÄÄZT. han har bjudit hela feta släkten och min kompis pappa(+OCH MIN KOMPIS????) wtf jag vet. ALLA E BJuDNAAAAAAAA++++PUSSSSEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0