fluo/glitter/metal

idag åt jag och heliga H brunch med fred hemma hos fannysnygg.
det var galet narre, med croissanter (tänker inte ens låtsas veta hur det stavas), te, tor, rostad bröd, marmelad och hela faderullan. sen vart det photoboothlek, o det var underhållande, kul och trevligt. fanny bor granne med dessie så jag sprang upp och la ett fanbrev i hennes låda. kände mig som en snäll själ när vi sedan strosade i solskenet.
jag mötte upp min käraste elvis, drev omkring. en kvinna kom fram till mig helt förkrossad och frågade om busspengar till sina två små barn. sanning eller inte, jag med mitt goda hjärta gav henne allt jag hade. dvs 40kr. sen gick vi hem till mig, åt tårta och rejpade varandra. O DE VA NÄÄZ. nu ska jag gå o hänga mig, peace out111!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0