HKAFB.


En sån här katt(fast vit) tog vi kort på med vår fisheye, men den försvann. Så ni får se en rosa istället. Ser en aning ut som vargen vi träffade idag. men sötare.

Jag klarade mig! Vi boxerade oss förbi vargen och in i en grotta. Där satt vi ett tag och åt skumtomtar som jag hittade i min väska, helt otippat. Sen såg vi ett ljus. Det mest fantastiska jag någonsin skådat, ljuset får en enhörnings horn. Ljuset lyste upp hela grottan. Vi var räddade från den missär vi upplevt i några timmar, vi fick galoppera hem på en enhörning. 

Nu har jag sagt hejdå till enhörningen och jag fick till och med dess nummer. Coolt.
Siri kommer snart hit och firar att det är fredag. G R Y M T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0