läs på egen risk: tråkochdeppovärtinlägg

när man vaknar upp bakis kan det liksom inte bli en bra dag. praktexempel
jag o pappa har värsta bråket. ja han är aggressiv och utan hjärna. och så har en stark röst o vill att jag ska städa lägenheten (inför inflyttningsfesten NÄSTA lördag?) stressad liksom. och jag gör alltid allt i sista sekunden. annars vore jag inte jag
han fick damp och kopplade ur mitt internet. vi stod o skrek varandra i ansiktet i tjugo minuter. jag kände mig som mamma och sa att han alltid var arg och att han behövde ändra attityd. haha dör. stormade ut ifrån köket, avslutade det hela med ett fint "och ta o raka dig förihelvete du ser ut som en hemlös!"

nu är ni så smarta o ba HUR KAN DU BLOGGA UTAN INTERNET DAHh men jag kopplade upp mig på hans istället hehehhehehehhehee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0