Man ska vara ett vilddjur i år

Jag har sovit 15 timmar 45 minuter och 20 sekunder sen igår. Jag blev sjuk efter helgens festligheter. Jag som aldrig är sjuk!! Nu ligger jag i min säng och bloggar från min hippa täläfån. C00lt. Jag har ätit 20000 riskakor idag. Det är gott men nu är jag hungrig på en stor och köttig biff med sås(<3) och potatis. Sen efter det några kilo B&J, den nya smaken. Slutligen lite jordnötssmör och lite nutellazzz! Skulle verkligen sitta perfekt. Men nu är det så att jag har inget av detta hemma. Efter en dag utan solljus och vänner känner jag mig dessutom lite needy att prata med någon. MEN juste, min hals är dum. Jag får nog börja skriva brev. Jag ska köpa en longboard.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv haha oj, sovit under en sten i några år eller? :) den rycker loss hårstrån från kroppen! :)

2011-03-14 @ 21:29:34
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0