mör.



11-19 i aulan. 8 timmars kårande. grymt värt. skulle ljuga om jag sa att jag inte sov lite, men jag är också lite galen i hjärnan och tycker det är kul att lyssna på kåren när dom pratar. malin blev såklaart invald, inget snack om saken. jag fick dessutom jättespontant för mig att jag skulle lägga in ett par goda ord om henne. så HELT min förtjänst att hon kom med, säger bara det.

slog mig just ner på sängen med en macka och en skål med soppa. ska sticka ut o köpa lite glass, sen är jag fit fot svenskaplugg. har prov imorrn, o har inte börjat läsa. standard. ska dessutom ha läst ut en bok, men bestämde mig för att se den på voddler istället. he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0