+++++


Wow, händelsefull lördag. Mycket utelämnar jag väldigt avsiktligt, för det ska förträngas och dö i en grop. Men mestadel av dagen var rätt så jättebra.

crashade AFs vårfest för att lyssna på Jesper, Erik, Markus och Anton när dom spelade. där stötte jag på Alex, Lavinia och Zuzana. vi åt sockervadd, godis, popcorn, tigerkaka etc etc.. sen fick vi nog av hela AFandan och rullade vidare. drev omkring lite här o var och hade det trevligt.

 avslutade kvällen med en härlig fest hemma hos Johanna. trots att det mesta är ett jkfklkjhptjh vet jag att jag hade kul. lite väl kul. men jag tror inte på ånger. nu ska jag sova bort lite bakiznezzz kollandes pån Hellcats och ätandes rostat bröd. Ciao!


Kommentarer
Postat av: L

Jag är också f1 bakizzzz idag! Jag var på fest hemma hos Christian igår och hade jättekul! Alltså, vekrligen! Men ja...jag minns inte mycket (HEHEHEHHEHEE) hoppas man inte skämde ut sig föör mycket liksom. Jag låg typ på golvet och bröt nästan handen på dansgolvet... Nu ska jag ta en ipren och lägga mig och kolla på grease!

2011-05-15 @ 18:04:55
Postat av: vanja

Been there done that, my friend!!!

2011-05-15 @ 22:30:23
Postat av: Anonym

Jo tack, jag vet. Det är lite komiskt att du inte uppfattade min ironi i den tidigare kommentaren. Men jag kan väl spela med och säga att jag återkommer med mer bakizzprat nästa helg! CHACHA!

2011-05-16 @ 17:17:24
Postat av: v

inget bättre för dig huhh?

can't wait.......

2011-05-16 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0